.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری یادواره شهدای سیدمحله قائم‌شهر در ۱۸ بهمن‌ماه ۹۷
مسؤول ستاد تاریخ یادواره امسال سرداران و ۶۰ شهید سیدمحله قائم‌شهر را ۱۸ بهمن‌ماه هم‌زمان با ایام فاطمیه و عملیات والفجر ۸ اعلام کرد.

به گزارش شمال نیوز،ناصر علی‌نژادبا بیان اینکه سیدمحله به‌عنوان مرکز ثقل فعالیت‌های انقلابی با رهبری داهیانه حضرت آیت‌الله حاج حسین صبوری(ره) کارنامه‌ای درخشان نه‌تنها در قائم‌شهر بلکه در سطح استان و شمال کشور دارد، اظهار کرد: آیت‌الله صبوری(ره) به‌عنوان پیر مراد بسیاری از انقلابیون، شاگردان زیادی در مکتب انقلاب تربیت کرد که کوچک‌ترین نمونه آن تقدیم بیش از ۶۰ شهید از سیدمحله است که دو تن از این شهدا فرزندان این پیر مبارز بودند.

وی با اشاره به اینکه سیدمحله به‌عنوان یکی از محلاتی بود که از همان سال‌های دفاع مقدس به‌منظور پاسداشت از مقام شامخ شهیدان خود، هر ساله مراسم یادبودی در این محله برگزار می‌شد، افزود: خدا را شاکریم که امسال نیز بعد از ۴ دهه گذر از انقلاب، مراسم یادواره شهدای سیدمحله قائم‌شهر همچنان در این محله قهرمان‌پرور استمرار دارد.

مسؤول ستاد یادواره سرداران و ۶۰ شهید سیدمحله قائم‌شهر با اعلام اینکه این محله سرداران و بیش از ۶۰ شهید را تقدیم انقلاب و ایران اسلامی کرده است، اضافه کرد: در میان این شهدا بیش از ۱۰ سردار و فرمانده شهید مشاهده می‌شوند که این مسئله نشان از بنیان قوی تربیتی آنها دارد که در خانواده و محله‌ای رشد یافتند تا امروز مفاخر دیارشان باشند.

علی‌نژاد تاریخ یادواره امسال سرداران و ۶۰ شهید سیدمحله قائم‌شهر را ۱۸ بهمن‌ماه هم‌زمان با ایام فاطمیه و عملیات والفجر ۸ اعلام کرد و ادامه داد: سردار حاج کمیل کهنسال «فرمانده لشکر ویژه ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس و از فرماندهان جبهه مقاومت» به‌عنوان سخنران و حاج محمدحسین باقرزاده «یادگار سردار شهید محمدحسین باقرزاده» به‌عنوان مداح این یادواره هستند.

وی با عنوان اینکه این یادواره با محوریت مساجد حجتیه صبوری و ولیعصر(عج) و حسینیه اباذر سیدمحله برگزار می‌شود، گفت: یادواره امسال در حسینیه اباذر هم‌زمان با نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

مسؤول ستاد یادواره سرداران و ۶۰ شهید سیدمحله قائم‌شهر با اشاره به اینکه ۳ تن از شهدای سیدمحله «بسیجی بی‌سر شهید رضا شاکری، سردار شهید حجت‌الاسلام رحمت‌الله اسدی و سردار شهید محمدحسین باقرزاده» در عملیات والفجر ۸ به شهادت رسیده‌اند، تصریح کرد: یادواره امسال با محوریت این ۳ شهید برگزار می‌شود.

مسؤول ستاد یادواره سرداران و ۶۰ شهید سیدمحله قائم‌شهر در پایان از همه مردم، به‌ویژه خانواده‌های محترم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران خواست تا با حضور خود در این مراسم یاد و خاطر شهدا را زنده نگه بدارند.

 

 منبع:فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.